מידע מורחב

יוטיוב: התמדה בפרסום היצירות שלנו

Jul12
אם גם אתם רוצים לשמור על צ'אנל מוכר ומצליח? מעוניינים בקהילה קבועה ומתרחבת? קראו את המאמר הבא. ישראל קריספין בסדרת מאמרים בנושא קידום ערוצי יוטיוב. קריאה מהנה!



אז שוב אני כותב לכם כאן, והפעם אני רוצה להסביר על כלל נוסף וחשוב לא פחות לתהליך קידום ערוץ היוטיוב שלנו. הגולשים שצופים בסרטונים שאנו מעלים, שהם בעצם הקהילה שאנו זקוקים לה, אוהבים לצפות במשהו שממשיך ומתפרסם בזמנים עקביים. כדי שנוכל לאמץ קהל טוב וחשוב מכך, גדול, אנו צריכים לשמור על מקומנו בביצת היוטיוב הגדולה. חשוב שנפרסם סרטון כלשהו בצ'אנל שלנו בתאריכים קבועים, גם אם הוא לא עם הרעיון הכי טוב שאי פעם היה לנו, סרטון שאומר לצופים: "היי, אנחנו עדיין כאן, לא שכחנו אתכם". הרעיון הבסיסי הוא שהתאריך יהיה ידוע מראש, אבל יהיה הרבה יותר טוב אם התאריכים יהיו קרובים אחד לשני. לדוגמה, סרטון בכל שלושה ימים.

מניסיון אישי, גם כגולש, אני נכנס הרבה יותר לצ'אנלים שמעודכנים תמיד ומעלים סרטונים חדשים במועדים קבועים ותכופים, מאשר לצ'אנלים שאני מבקר בהם ממש מידי פעם, אלו שמתעדכנים פעם בחודש או ביומיים, זמן לא קבוע. בנוסף, כאשר המערכת של אתר יוטיוב מזהה כניסה של גולשים ועדכון סרטונים אל צ'אנל מסויים בהפרשי זמן קבועים, הגולש שצופה בצ'אנל בקביעות יקבל יותר עדכונים מהצ'אנל הספציפי הזה, על גבי עמוד הבית של האתר. לרוב, הגולשים יכנסו בימים המוסכמים מראש כדי לראות מה חדש, הם עוקבים אחרי הצ'אנל שלנו, כי הם יודעים שיהיה משהו חדש ומעניין. בכך אנחנו בעצם מרוויחים יותר צפיות, קהילה גדולה יותר והמוניטין שלנו גודל. נוסף על כל זה, ברגע שגולשים נכנסים אל הסרטון החדש סמוך מאוד למועד העלאתו, אנחנו מרוויחים באפר של צפיות בסרטון בדקות הראשונות ובכך נותנים לו סיכוי גדול יותר לשרוד ביוטיוב ולטפס גבוה יותר במערכת הדירוג של יוטיוב.

לדוגמא סדרת סרטוני החתול המצוייר Simon's Cat שמוציאה סרטון כל חודש בדיוק וזוכה למיליוני צפיות (תאכלס מגיע לו):


בואו נאמר שאם תפרסמו סרטונים בהפרשי זמן בלתי קבועים ורחוקים אחד מהשני, סביר להניח שתתפתח אצלכם בריחת גולשים מאסיבית, היא לא תורגש ברגע הראשון, אבל היא תתפתח למימדים שקשה לעצור. גם הסאבסקרייבס (משתמשים שנרשמו לערוץ היוטיוב שלכם), שעבור רוב הצ'אנליסטים נחשבים לגיבוי בטוח לצ'אנל, כבר לא ממש יעזרו. כל זה, מהסיבה הפשוטה: אנשים נוטים לשכוח מדברים, במיוחד אם מדובר ביוצר קטן שמפרסם סרטונים ביוטיוב.

אבל מה לעשות, לא תמיד יש לנו רעיון לסרטון שאותו אפשר להעלות בתאריך המיועד, נכון שזה קורה לפעמים? במקרה כזה, ישנו טיפ קטן, שבמקור מיובא מתחום העיתונות, הרעיון בקצרה: אם אין לך על מה לכתוב, תכתוב על כך שאין לך. אם אין לכם סרטון להעלות לערוץ היוטיוב במועד המתוכנן, פשוט תעלו סרטון על כך שלא היה לכם רעיון לסרטון!

נתראה במאמרים הבאים
עדיין לא נרשמת לאתר ? לחץ כאן להרשמה מהירה
נא המתן...
דירוג


עליך להתחבר כדי להגיב. לחץ כאן להתחברות.